PLUGG PÅ SCHEMAT

2012-04-19, 10:30:29 / Kategori: VARDAGEN
GodmorgonGodmorgon! 

Torsdag = Ledig = Plugg !
Ska skriva klart mitt Personliga brev och sedan ta mig till skolan för att sätta mig där med Joel och Oscar !
Känns som en såndär dag då jag kommer få en hel del gjort ! 
Känner verkligen att det går frammåt nu! 

- Träningen med Mendez :love:
- Skolarbetet
- Vännerna är mer än underbara för tillfället och jag har träffat massa nya människor !

Sen så är det ju saker som går mindre bra... 
Typ sånt som skolan, hehe, jag är kanske inte i skolan så mycket som jag borde, vilket har resulterat med att jag har fått mitt studiebidrag indraget.
Det är kaos och mycket att göra hemma med städning osv iom att jag har rensat mitt rum totalt så det är en del som ska tvättas, slängas och skänkas!
Och som ett stort minus i min fina livsekvation så håller jag på att få en rejäl förkylning !
Men den har inte kommit igång eller vad man säger haha, hostar åh är snuvig för tillfället bara, så jag sitter mer berocca, varmt honungsvatten och en garpefrukt för att förhindra att det blir något större :)

Men det kommer bli bra när det är klart! :)

Ska fortsätta mitt skrivande nu!
TJINGELING :love:




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!