HOVIS PÅ BESÖK

2012-04-18, 19:49:35 / Kategori: VARDAGEN
Sådärja! Då har Mendez fått nya fina skor! :)
Hovslagaren kom kvart i 4 och det tog ungefär en timma att sko och under den tiden hann det bli jättetråkigt väder, så jag hoppade över ridningen idag :(
Åh jag blev så glad i hela kroppen när jag såg hur duktig Mendez har blivit med skoningen! 
Eftersom att våran hovslagare varmskor så blir det en heeel del rök när han provskor eller vad man säger.
Första gången han blev varmskodd så stod han på bakbenen åh hoppade runt i full panik!
Men nu, nu var han lugn som en filbunke, stod bara åh tittade åh luktade lite!
Jätteduktig var han! Så han fick ett litet äpple för det :love:

Och imorgon har Anja, min medryttare, hand om Mendez och rider så jag kommer rida igen på fredag! :)
Åh då blir det nog uteritt :) Beroende på vädret...
Kände för att ta en rejäl uteritt idag, meeeen, det blev ju inte av ;) Så jag kör nog den på fredag istället :D

Ja, så är det :)
Ska äta middag och plugga nu! J I P P I E ! :) :( :(
Menmen, måste göras ;)

PUSS





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!