ONSDAG 2012-04-18

2012-04-18, 13:48:18 / Kategori: VARDAGEN
Kom precis hem från min vän Jesper som jag sovit hos inatt!
Haft filmkväll med massa toast och musik! Trevligt trevligt! :)

Är ledig från skolan idag så har tänkt att få gjort en hel del plugg, städning och tvättning!
Men vi får se hur mycket det blir gjort av det! Ska åka till stallet om sisådär 40 minuter då hovslagaren kommer, och efter det ska jag rida, så lär inte vara hemma supertidigt med tanke på hur mycket tid jag måste ägna åt tvätt, städ och plugg ;)
Men det löser sig nog!

Ska ta åh skriva klart mitt CV och personliga brev nu till skolan hade jag tänkt, så har jag två uppgifter mindre att göra när jag kommer hem senare! 
Är en sån underbar känsla att kunna pricka av uppgift efter uppgift som jag har att göra till skolan!
Hade 22 uppgifter i början av förra veckan och nu har jag 18 kvar ungefär!
Det kanske inte går jättefort, men det går framåt! Och det är huvudsaken :)
Men nog tjötat!

/ Björck





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!