15.00 VÄRLDSCUPFINALEN SVT2

2012-04-22, 14:52:13 / Kategori: VARDAGEN
Sitter och laddar upp med mamma inför Värdscupfinalen i hoppning som kommer på 2an kl 15.00 !
Ni missar väl inte det? :D

Jag och mamma ska titta på det och sedan ska jag åka till stallet och rida !
Blir skogsundan som framskrittning och sedan mycket travarbete i paddocken!
Korta, länga och nedsittning!
Sedan har jag tänkt ta med en del galopparbete! :)
Hoppas att det går lika bra idag som sist när jag gjorde samma saker ! :thumbup:

Nog om detta !
Ridsport på TV åh jag har precis vaknat, så jag är lite smått jättelättdistraherad idag, eller just nu;)

TTYL MY LOVES :love:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!