BÄTTRE ATT TANKA DÅLIGT ÄN ATT INTE TANKA ALLS

2012-04-22, 22:46:30 / Kategori: VARDAGEN
Försöker komma på bättre tankar efter en lång och ganska jobbig dag!
Dricker varm mjölk med kanel och tänker.
Tänker på vad jag måste göra, vad jag ska göra, vad jag borde gjort och vad jag inte borde ha gjort!
Ibland tror jag att jag tänker för mycker, ibland för lite.
Men det är väl så det är antar jag, man tänker olika mycket, olika ofta och olika bra!
Jag borde sluta tänka åh bara göra! 
För ju mer jag tänker på hur mycket jag har i skolan, ju mer arg åh stressad blir jag vilket leder till att jag inte kan plugga över huvudtaget! 
Samma med hästen! 
Jag vill träna åh tävla, men jag orkar inte lägga ner tiden som behövs för att det ska gå framåt just nu.
Vilket gör att jag tappar intresset.

Så, jag ska sluta tänka åh bara göra.
Sluta tänka på vad jag har gjort och sluta ha ångest över vad jag gjorde, men inte borde.

Tankarna för ikväll.
Nu; SÄNGEN! :love:




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!